Wednesday, January 9, 2008

hari kelima

banyak peristiwa penting berlaku kelmarin... bermula dengan mesyuarat panjang berkaitan pembahagian subjek dan semester. Aku lak tok leh aktif sangat sebab kena hantar gambar-gambar ke pejabat Pengarah guna e-mail... jadi juruteknik lak... so dua dalam satu...

dalam duk sibuk tu sempat buka satu lagi laman blog di http://koleksihadith.blogspot.com
blog ini khusus untuk aku berlatih menulis artikel berkaitan hadith... dalam usia yang sudah menjangkau 35 tahun aku harap ini adalah permulaan kepada cita-cita asalku, mempunyai koleksi hadith walaupun untuk diri sendiri

petang tu pulak hantar 'kancil' untuk dibasuh...
malam ke rumah adik di batu enam... ada tig pupu aku yang datang menziarah dari Vietnam... Entah bila baru aku dapat menjejakkan kaki ke bumi kelahiranku...

0 comments: